أهلا وسهلا بك إلى Arab PC World FORUM ::-Powered by vBulletin.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

النتائج 1 إلى 9 من 9
    عضو فضي
    اللهم لك الحمد

انا
    Tired

Angry مشكلة لا أستطيع الدخول على حسابى فى الفيس بوك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

أخوانى الأعزاء واجهتنى مشكلة أنى لا أستطيع الدخول على حسابى فى الفيس بوك
    وعند الدخول يظهر لى تلك الصفحة

ولم يرسل أى رسالة الى الموبيل وعند طلب أرسلها مرة أخرى يقولى حاول فى وقت أخر وأنا على هذا الحال بقالى يومين عمال أجرب يقولى حاول فى وقت لاحق
    فهل الحساب كده وقف ولا أيه الحل رجاء المساعدة وشكراً جزيراً مقدماً .
    التعديل الأخير تم بواسطة fiter_f22 ; 20th March 2012 الساعة 05:53 PM
    System Info
    O.S: Other       Motherboard: مرات Fatherboard       Storage: الدولاب أكيد       Keyboard: مش بستخدمها
    CPU: مخى       Memory: دماغى       Display: عنيا       Mouse: القطة كلتة
    CPU Cooler: بفضل أنفخ فيه ( هوف )       Graphic Card: محدش بينام من غير عشاء       PSU: بطاريات       Speakers: برضة ودانى
    OC Speed: كسرت بس أستخدمت أمير       Sound Card: ودانى       Case: البلكونة        

The Enthusiast
    و رجعت أيام
    زمــان .. :)

انا
    Stressed

و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته يا غالي ..

هل جربت الدخول علي حسابك عن طريق أستخدام جهاز أخر علي خط أنترنت أخر , أو عن طريق الموبايل ؟
    System Info
    O.S: Windows 7 64-Bit       Motherboard: Asus Maximus V Extreme       Storage: Patriot Pyro SSD 60G,, WD Raptor 36G ,, SAMSUNG SpinPoint F1 HD753LJ ,, WD Green 1Tera       Keyboard: A4Tech X7 G800 Gaming Keyboard
    CPU: Intel® Corei7™ 3770K       Memory: Kingston Beast 16G (4X4G), 2400MHz, CL11       Display: Samsung S27B970D PLS 1440P       Mouse: Gigabyte M6980X
    CPU Cooler: Noctua NH-D14       Graphic Card: XFX Radeon 7990 Triple Dissaipation       PSU: OCZ ZX Series 850W Gold       Speakers: MAZOORI 2.1 Channel
    OC Speed: 4.5GHz       Sound Card: Realtek ALC892 HD /w THX Effects       Case: CoolerMaster Haf XB LAN Box        

عضو فضي
    اللهم لك الحمد

انا
    Tired

جربت برضة طلب رسالة التأكيد
    System Info
    O.S: Other       Motherboard: مرات Fatherboard       Storage: الدولاب أكيد       Keyboard: مش بستخدمها
    CPU Cooler: بفضل أنفخ فيه ( هوف )       Graphic Card: محدش بينام من غير عشاء       PSU: بطاريات       Speakers: برضة ودانى

The Enthusiast
    و رجعت أيام

انا
    Stressed

طب حد من أصدقائك عاني من هذه المشكلة هو أيضا ., أو من جيرانك علي وجه الخصوص يا غالي ؟
    System Info
    O.S: Windows 7 64-Bit       Motherboard: Asus Maximus V Extreme       Storage: Patriot Pyro SSD 60G,, WD Raptor 36G ,, SAMSUNG SpinPoint F1 HD753LJ ,, WD Green 1Tera       Keyboard: A4Tech X7 G800 Gaming Keyboard
    CPU: Intel® Corei7™ 3770K       Memory: Kingston Beast 16G (4X4G), 2400MHz, CL11       Display: Samsung S27B970D PLS 1440P       Mouse: Gigabyte M6980X
    CPU Cooler: Noctua NH-D14       Graphic Card: XFX Radeon 7990 Triple Dissaipation       PSU: OCZ ZX Series 850W Gold       Speakers: MAZOORI 2.1 Channel
    OC Speed: 4.5GHz       Sound Card: Realtek ALC892 HD /w THX Effects       Case: CoolerMaster Haf XB LAN Box        

عضو فضي
    اللهم لك الحمد

انا
    Tired

لا مفيش و الغريب أنى لقيت على النت ناس واجهت نفس المشكلة ومن دول أخرى غير مصر
    بس لما جربت أدخل بحساب أخر بيدخل عادى

وشكراً على تعبك معايا د/أيمن
    System Info

The Enthusiast
    و رجعت أيام

انا
    Stressed

مم , يبدو أن هناك مشكلة ما في حسابك الأصلي ..

حاول تراسل الدعم الفني , و شوف ايه المشكلة يا غالي أفضل ..
    System Info

عضو جديد
    لم يحدد حالته بعد

انا
    Yeehaw

يا غالي شو اصحابك يحاولون يغيرون الباس ويرسلون الكود الى هاتفك ممكن المشكلة في بلدك
    او ممكن مزود خدمة الشريحة لم يعد دائما لموقع فيس بوك يعني شركة رقم هاتفك لم تعد داعمة للفيس بوك

مشرف قسم الصناديق والتعديلات
    Payoneer MasterCard
    حلتها...

انا
    Stressed

فقط انتظر حتى يستطيع الفيس بوك ارسال رسالة الى موبيلك فقط عندها ستستطيع الدخول ....

و انا مجرب الحكاية دى على خطى فودافون و بعتلى رسالة فعلاً
    System Info
    O.S: Windows 7 64-Bit       Motherboard: Asus Maximus VI Hero       Storage:       Keyboard:
    CPU: Intel Core I7 4770K       Memory: G.skill RipjawsX 2x4 20133MHz       Display: Samsung SyncM. S23A350H       Mouse:
    CPU Cooler:       Graphic Card:       PSU:       Speakers:
    OC Speed:       Sound Card: BuiltIn       Case: CM STORM TROOPER        

عضو برونزي
    بورسعـيد قلب
    مصــــــــر .....

انا
    Cool

بتحصـل عـادي انتظر فقط الرساله تأتيك من مايكروسوفت ..

انا اتصالات وبتجيلي الرسائل عـادي ..

بالتوفيق حل مشكلتك ان شاء الله ..
    System Info
    O.S: Other       Motherboard: ASUS P6X58D-E       Storage: (WD) Caviar Black WD1002FAEX-00Z3A0 1TB 64MB cache + 500GB       Keyboard: Gamma
    CPU: Intel® Core™ i7-930 (8M Cache, 2.80 GHz, 4.80 GT/s Intel® QPI)       Memory: CORSAIR Vengeance 2*4 DDR3 1600 CL9       Display: ******       Mouse: KingStar
    CPU Cooler: Cooler Master Hyper 212 Plus       Graphic Card: ******       PSU: HEC 700w       Speakers: ******
    OC Speed: No overclock       Sound Card: Built In       Case: NZXT Tempst EVO        

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المفضلات